fredag 26 oktober 2007

City 17 Revisited

Och Klara Norra Kyrkogata framåt, och det är nästan att jag kan inbilla mig att jag har en kofot och en Gravity gun. Det ligger ett tunt dis runt taknockarna, och om jag höjer blicken en aning kanske jag kan se en Strider vagga förbi på Vasagatan. Bakgården utanför mitt kontor är belamrat med containrar och bilar, av byggmaterial och bråte. Hör jag statiskt brus i bakgrunden, röster grumlade bakom gasmasker? Är det en headcrab som lurar bakom den där tunnan? Var kan jag ladda min HEV-dräkt?

4 kommentarer:

Anonym sa...

you are crazy;D

Anonym sa...

Jag skulle just gå in och skälla på dig för att du uppdaterar för uselt!

(och jag kör på två NYA bloggar. Igen)

Anonym sa...

Visst ja, sen tänkte jag fråga hur man gjorde för att se hur många/vilka som har varit inne på ens sida och snokat... Om du kunde hjälpa mig med det?

Geekporr sa...

Men Bioshock då?