torsdag 22 november 2007

Win the War


Jag känner mig alltid litet tom när jag klarat av ett spel. Ett spel är ju ett medium som man i bästa fall känner ett engagemang i, och när det gäller Call of Duty 4 kände jag mig verkligen uppslukad. Det tog ett par sittningar, vilket egentligen är alldeles för kort tid att klara av ett spel på, och jag ska säg att jag slarvade litet mot slutet (struntade i att leta efter kvarlämnade datorer och sådant som kan ge achievementpoäng), eftersom Mass Effect ligger så gott som ospelat på vardagsrumsbordet, trots att jag fick det redan för ett par dagar sedan från jobbet.

Så nu då? En andningpaus medan jag trycker resterna av en hemmapizza och ser på ett avsnitt av "Chuck". Och därefter fylla upp det tomrum CoD4 lämnat efter sig med en tretimmarssittning med Mass Effect.

Inga kommentarer: