fredag 12 mars 2010

Long road to ruin

Mitt favoritår att gräva ner mig i är 2001. Jag har gjort det förut, och jag gör det igen. Köpte en ny dator igår, och lyckades på något sätt öppna min gamla dagbok, som jag tidigare inte kunnat öppna, eftersom den är skriven i Claris Works på en uråldrig Mac. Det var litet läskigt. Denna dagbok skildrar mitt liv och leverne mellan 1992-2006. Det är alltså fjorton år. Åren 1992-2000 har jag tidigare haft i ett separat worddokument, som jag nog säkerhetskopierat över någon gång, men åren 2001-2006 har jag inte läst på fyra år. Det var bra, eftersom det var mellan de åren som det hände en massa jobbiga grejer.

Just nu läser jag om NP och det som utspelades 2001, så jag har en massa göttigheter kvar. Hur jag träffade SL, LA, AS, MS. Det är det göttiga. Men så är det Kristi Brud och Varm Kemi 5, vilket är det ogöttiga. Jag har en lång kväll framför mig.

Inga kommentarer: