tisdag 23 juni 2009

Haaave you met TG?


Jag försöker verkligen vara den perfekta wingmannen för mina kompisar. Man kan säga att jag gör mitt yttersta. Förra gången jag hade TG över på grillning bjöd jag in två ytterst stadgade småbarnsmödrar. Svårraggat, kan man tycka, men trevligt var det. Den här gången bjöd jag in några gaytjejer (och SL). Också det en utmaning, också det utomordentligt trevligt! Tur är att TG är en kille som inte är sådär jättesugen på att ragga, han gillar mest att softa i goda vänners lag. Om han varit mer svennebananig skulle han nog ha lackat ur på mig vid det här laget.

Nu gäller det bara att komma på ytterligare utmaningar för TG. Jag tror nästa upptrappning får bli att bjuda in mormor och hennes väninnor. Där får TG något att bita i.

I och för sig ska jag introducera honom för en otroligt troende tjej imorgon innan vi går på Morrisseykonserten. Det kan få oanade konsekvenser! Kanske blir TG styvfarsa imorgon, kanske inte (risken är väl i och för större att det är jag som blir det - watch this space).

1 kommentar:

TG sa...

jag tror nog kvällen fick tämligen anade konsekvenser.