lördag 16 maj 2009

Wheeeeee!

Yay! Nerds win! In your face suckers! USA! USA! USA! Trots att större delen av första säsongen kanske inte helt överraskande var frustrerande medioker, och tittarsiffrorna varit botten har Dollhouse fått en andra säsong av Fox. Första gången flera år som Fox är hygglo mot Joss Whedon.

Själv gläds jag naturligtvis åt det här, då de två sista avsnitten av säsongen var fantastiska - mycket på grund av en av gästskådespelarna, som är en av mina Whedonfavoriter. Hoppas hen kommer tillbaka. Det förtjänar hen verkligen. Åh vad jag älskar hennom.

3 kommentarer:

beardonaut sa...

Den där sortens glädje kan vara den bästa sortens glädje ever.

Dessutom: http://the-road--trailer.blogspot.com/ Jag är schkeptisk.

Steelwheels sa...

Ja, fast tydligen ska det där nyhetsrapporteringen inte vara med. En kille på Esquire hade sett hela filmen, han sade att det kanske var på årets viktigaste film. Klart de har dragit upp standardthrillermomenten i trailern för att John Q Public ska blir sugna... Jag tror fortfarande på The Road.

beardonaut sa...

Inte? Skönt att höra. Jag vill att katastrofen ska förbli ett mysterium. Då är jag lite lugnare.