söndag 30 augusti 2009

Greg he writes letters with his birthday pen

Tori Amos fyllde 46 häromveckan, vilket jag firade genom att lyssna på henne under det att jag släckte ner efter förra veckans kräftis. Såg att min gamla kanadensiska brevvän Petals var online på Facebook och var tvungen att delge henne detta faktum, eftersom det var på ToriAmos.coms gamla chattrum vi träffades för tolv år sedan.

Hon var redan medveten om detta och satt just då och lyssnade på henne. Så vi simultanlyssnade på "Pretty Good Year" (One... Two... Three... Press Play!)

Och nu sitter jag här på mitt ödsliga kontor (200 kvm att kuta runt själv på, fantastiskt) och blastar "Glory of The 80s" och "Space dog" jag sträcker på mig och ska snart dra hemåt, och Tori har än en gång hållt mig sällskap under en i synnhet deppig och ensam dag. Som så många gånger förr.

Inga kommentarer: