torsdag 21 juni 2007

Semester!

Det är klart att det ska köra ihop sig litet på jobbet lagom till semestern; det hör nästan till på något sätt. Visade sig att jag fått fel i leverans från en annan byrå, som sedan gått vidare till kund. Men det löste sig. Jag orkade inte börja skälla på den andra byrån, det får dröja tills jag är på plats igen - så stort var inte felet, men det krävde någon ytterligare timmes jobb från min sida.

Jag har litet svårt att ta till mig att jag ska vara ledig i en månad nu, en månad som därtill kommer bli mycket händelserik. Dels ska jag ut och resa, dels kommer CC i mitten av juli, och så kommer trycker ju BO ut en telning när som helst.

Nu sitter jag och försöker landa litet hemma hos mamma och pappa genom att kolla på några avsnitt av Firefly. Huset är helt tomt, de är på landet. Till och med katten är på semester.

Mina förväntningar på resan till England är nu så högt ställda att de orimligen kan infrias.

Inga kommentarer: