torsdag 14 juni 2007

Gåtan Martin Eriksson

Det finns ju en faslig massa saker som är litet underligt med E-Type, bland annat hans uppknäppta skjorta, hans framgångar, hans plats i Skönhetsrådet och hans kärlek till vikingatiden. Här är dagens Hej Konsument, där han säger han inte har tid att läsa självupptagna bloggar. Däremot hymlar han inte med att han helst både förfestar och dansar till sin egen musik. Man kan därför dra slutsatsen att det inte är självupptagenhet som begrepp som han opponerar sig emot. Drar man det hela ett varv till kanske man till och med kan påstå att självupptagenhet är något av en fäbless för E-Type.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh tack! Vilken lättnad. Du ska bara veta hur många gånger jag har velat kommentera det du skrivit. OCH NU KAN JAG DET! Lyckan är total.

Steelwheels sa...

Hej Hanna, välkommen! Ska vi försöka få till en fika hos AS i helgen?

Anonym sa...

Det tycker jag låter som en briljant idé. Jag är ledig hela helgen, så boka in nåt som passar er bäst. Kram och Tack!

Anonym sa...

tack för ändringen! jag har velat kommentera mången gång men aldrig fått.