lördag 1 november 2008

A man's gotta do what a man's gotta do

Det är lördag. Termometern visar på tre plusgrader. Frosten ligger kvar på vindrutorna. Gissa var jag är.

Sitter jag i soffan, nersjunken framför Supernatural? Nej.
Sitter jag i spelfåtöljen framför G*ears of W*r 2? Nej.
Är jag på väg till sciencefictionmässan för att klappa Lance Henriksen? Nej.
Är jag på jobbet och lägger upp en kampanjwebb? Ja.

Ja, det är jag. Men det gör inget. Det är roligt att vara på kontoret själv. Jag har till exempel tagit tillfället i akt att bajsa med öppen dörr. Det ni! Det här skulle man väl kunna ta hur långt som helst - dra fram drulen i ateljén, till exempel. Kanske borde olla allas mellanslagstangenter?!

1 kommentar:

beardonaut sa...

Man får de mest bisarra tankar när man är själv på kontoret. Men du, min vän, rör dig nog i en league all of your own...