torsdag 19 april 2007

Fan tro't om inte iPoden slumpade fram The Smiths "Last Night I Dreamt Somebody Loved Me". So it goes.

Just nu känner jag för att på ett osunt och pubertalt sätt gräva ner mig i det här, så till den milda grad allt annat får ge vika. Men det ska jag ju inte!

Daddy done good today. Har en arbetslust som jag inte känt på flera månader. Det kanske är jobbet som jag ska gräva ner mig i istället. VK5 har hur som helst aldrig riktigt gått att på allvar fördjupa sig i.

Idag hade jag ett möte med några leverantörer. Den ene hade storre tänder i överkäken än vad han hade i underkäken och skrattade glädjelöst utan att röra ansiktsmusklerna, på ett sätt som påminde om Steve Carell i "The 40 year Old Virgin". Steve Carell är mycket bra på att skratta glädjelöst. Jag tror han gjorde det på Daily Show. Det krävs någon form av geni för att göra det bra, jag står ibland och testar själv framför spegeln.

Nevertheless. Nu spelas Neil Youngs "Thrasher". Den har ytterst litet att göra med just den här drömmen. Gott. Nyss var det "Mistress" med Red House Painters. Huh.

Inga kommentarer: