torsdag 10 maj 2007

Okristligt.

Inte för att klaga på att mina vänner hör av sig, men de senaste dagarna har präglats av att diverse personer ringt och/eller sms:at mig på udda tider. Cut-offen kvällstid på vardagar är klockan 22, eller har jag fel? Och den gäller ända fram till arbetsdagen börjar runt nio, såvida det inte har hänt något allvarligt. Om jag väcks när jag väl somnat har jag svårt att somna om. Om jag inte är på MSN på kvällen beytder det att jag vill vara ifred och inte är kontaktbar. Häromdagen ringde en spexig FO 23.45 och ville höra hur läget var. Läget var horistontalt, framtupa sido. Jag sov djupt. Igår ringde NP kl 7.15 och frågade om jag var på jobbet. Vad i helvete?! Jag trodde att morfar dött! Snälla, kontakta mig inte mellan kl. 22.00-09, I beg of you.

Inga kommentarer: