lördag 21 mars 2009

Goth? Goth-gothi-goth-goth!

Så JR släpper av mig och jag måste ha något att äta. Så jag börjar gå mot Skanstull, men minns att TG och CFR sitter och värmer inför Sisters of Mercy på Brother Tuck. Mot bättre vetande går jag dit. CFR har ett par knappar innanför västen, han har värmt hemma, och berättar att han såg Sisters of Mercy 1982 för första gången. Han är rätt gammal, CFR.

De försöker locka med mig, de jävlarna, men jag säger att jag ska gå hem (finalen av Battlestar Galactica, för i helvete!). Så jag dricker en Staropramen och vinkar hejdå till dem när de hoppar in i en taxi på Götgatan. Jag går till Ica och köper kallskuret och kex och går hem och dricker upp vinet och bloggar, chattar med Julia... Vill gå ut och slåss. Julia har en önskeblogg om en kristen brud jag en gång dejtade. Det lär dyka upp inom snar framtid. It's gonna be a hum-dinger!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åjaba "I'm famous on the internets!"