tisdag 26 augusti 2008

But we cannot cling to the old dreams anymore

Brevbomben till Comhem är nästan klar och behöver i princip bara läggas på lådan, så det är skönt att ha det ur världen. Gött. Nu behöver mitt hat riktas någon annanstans, så vi riktar väl det mot corp som sabbat hela mitt liv. Motherfuckers. Skicka filer som vi inte ska använda. Bygga sidor som inte går att editera på ett smidigt sätt. Jag kanske borde skicka en brevbomb till dem också.

Får man verkligen skriva sådant här?

Anyhoo. I helgen gjorde jag misstaget att söka kontakt med tjejen jag dejtade i somras. Jag hade druckit 20 cl Skåne, ett par öl och kanske så mycket som sex glas vin och fick för mig att det var en bra idé att ringa och göra upp. Det är ju sådant man får för sig i sådana lägen.

Till min stora förvåning svarade hon. Vi pratade ett tag. Det visade sig att hon hade haft goda skäl att inte höra av sig. Om man ska välja att tro på henne, och det vet jag inte om jag gör. Visa mig ärren, R! Visa mig ärren!

I alla fall. Hon ville ses på söndagen. Jag suckade uppgivet och sade att det kunde vi väl. Klockan elva följande morgon fick jag ett sms där hon ställde in och ville ses senare i veckan. Som jag skrattade!

Som jag skrattade!



UPDATED: Jag lyckades koda in den där skiten i alla fall! Men det var fan inte lätt och nu vill jag bara lägga mig i fosterställning.

1 kommentar:

Anonym sa...

It's shit like this that's gonna bring this situation to a head, man!