fredag 15 augusti 2008

Fenix rising

Mina älskade Lovemonkeys, klockan är snart fem, och så här länge hade jag inte tänkt sitta på jobbet. Men efter två glas skumpa och två glas rött är det i det närmaste uthärdligt. Väntar på att en copy ska läsa korr på mina texter för G*eär*s o*f W*ür 2 och litet andra spel som kommer till hösten, ska skickas in praktiskt taget nu, men jag vet inte riktigt hur det går. Min text var ett riktigt skönt fantasifoster där jag lyfte fram allt möjligt nytt och spännande, och jag måste säga det - det är litet som porr att få sitta en hel dag och grotta ner sig i nya features och funktioner. Inte för att jag tycker att Cliffy B är det främste spelskaparen som många andra Xbox-fanboys, men det kommer bli något. Det kommer det. Jag kommer sitta småpackad på spelgalan i vår och krama fiamedknuffpjäserna igen, jag vet det bara. Bästa onlinespel. Bästa actionspel. Det vattnas i munnen.

UPDATE: Nu har vi kört fast med Fåbl'e 2. Vi måste skriva något om hunden man har med sig. Men vad?! VAD?!

Inga kommentarer: