torsdag 28 augusti 2008

I can kill ME with a single thought

Jag och SL låste och larmade IKEA igår. Dessutom lyckades jag med att ljuga för henne om en händelse som hon faktiskt bevittnade med egna ögon, genom att försöka beskriva den för henne så att jag framstod som coolare än jag egentligen var. Well, I guess you had to be there. Man kan säga att det var som om Andy och Maggie i Extras var på IKEA tillsammans. Exakt så outhärdligt pinsamt blev det. Om man hade sett det hela på TV hade man behövt ta till världens största skämskudde. Jag tänkte att jag skulle försöka släta över det hela genom att anförtro henne något som jag aldrig någonsin berättat för en annan människa, vilket kändes mycket underligt, och som jag sedan låg sömnlös över.

Drog ner demot till Star Wars: The Force Unleashed som gjorde mig både upprymd och besviken samtidigt. Nästan exakt som det var att förlora oskulden, kan man säga. SW: TFU är något som jag sett fram emot under en lång tid, och som jag aldrig på riktigt trodde att jag skulle få uppleva. Fysiken var fantastisk och det kändes riktigt, riktigt skönt att slänga en TIE-jagare tvärs över ett hangar, likaså att klyva en AT-ST på mitten (visserligen genom en tröttsam quicktime event), men det hela var över på mindre än tio minuter och sedan var man bara svettig och tom. So yeah, upplevelsen var nästan exakt som att ha samlag. Fast med en cameo av Darth Vader.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Vad bra, då vet vi. Och jag som ogillar att samlaga kan då hålla mig i skinnet. Möhöhö!

beardonaut sa...

Ärligt talat. Om herr Vader hade gjort en cameo under mitt första samlag hade jag blivit mycket nöjd. Och livrädd på samma gång.